Auto od 5 do 9 tysięcy z klimą i gazem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariuzs
    Classic
    • 2011
    • 13

    Auto od 5 do 9 tysięcy z klimą i gazem.

    piramida, dzięki za zdjęcie tego ustrojstwa
    Jak szukasz 18" może rozważ taką propozycję: http://www.aukcjoner.pl/gallery/009015988-.html#I1
    Kontakt: http://www.racingforum.pl/BBS-CH-012...RT-t97471.html
    Producent renomowany, zawsze można w sumie niewielkim kosztem je pomalować a i koszt łączny będzie 60% ceny nowych 18". Gdybyś się zdecydował to w środę (na 99%) 4.04. możemy się umówić na rogatkach Katowic, blisko masz to Ci je przywiozę, człowieka z rf nie znam, wiem tylko, że jest z Pruszkowa.
    0
    Daewoo Lanos
    0%
    0
    Ople
    0%
    0
    Fiaty
    0%
    0
    Honda Civic
    0%
    0
    Seat Ibiza
    0%
    0
    Toyota Corolla
    0%
    0
    Volkswageny
    0%
    0
    Renault-y
    0%
    0
    BMW
    0%
    0
  • Dr.Claufe
    Rider
    • 2010
    • 338

    #2
    Auto od 5 do 9 tysięcy z klimą i gazem.

    Witam serdecznie po dłuższej przerwie

    Jak w temacie mam do dyspozycji kwotę 9 tysięcy. W aucie ojca (Skoda Octavia) jest klimatyzacja i bardzo się do niej przyzwyczaiłem dlatego chciałbym, aby i w moim też się znalazła. W sprawie gazu jestem przeciwnikiem, ale niestety obecne ceny paliw mnie do tego zmuszają. Diesel nie sprawdziłby się przy mojej eksploatacji, poza tym kilkunastoletni diesel nie będzie już w takiej formie jak na początku.

    Nie chcę tez, aby to auto było mega stare. Najlepiej chciałbym coś z 2000 roku i tu pole poszukiwań znacznie się zawęża. Znajdzie się jednak jeden wyjątek.

    Pojemność silnika max 1.6.

    Jestem świeżo po szkole, więc w pracy nie zarobię więcej jak 1500 zł. Auto byłoby użytkowane na dojazdy do pracy (Sosnowiec lub miasta ościenne), na studia do Katowic. Czasem do Krakowa (tam mam dziewczynę) i gdzieś w góry w wolne weekendy lub na wakacje za granicę. Szukam auta dla siebie na co najmniej okres studiów. Stąd zwrócenie się do was jako znacznie bardziej doświadczonych o pomoc.

    Auta, które rozważam:

    - Daewoo Lanos (wszystkie silniki);
    - Opel (Corsa C i Astra II
    - Renault (Clio, Thalia);
    - Fiat (tu szeroka gama: Punto, Marea, brava, Bravo, Siena);
    - Volkswagen (Golf, Polo);
    - Seat Ibiza (1.4, 1.6);
    - Honda Civic;
    - Toyota Corolla (1.4 vvti)

    No i ten wyjątek BMW. Marka niestety w ogóle nie znana.

    I tu pytanie, na które pewnie będzie ciężka decyzja. Kupić przykładowo za 5 tysięcy BMW (które mi się podobają) z lat 90-tych (słyszałem dużo opinii o ich bezawaryjności) czy wyłożyć większą pulę pieniędzy i coś młodszego.

    Skód nie chcę bo mój ojciec to zagorzały skodziarz, więc ja chcę coś innego. To raz, a dwa to octa na razie trochę za duża

    Byłoby bardzo miło gdybyście uwzględniając wszystkie podane wyżej kryteria (moje przyszłe zarobki - bo jeszcze szukam pracy, użytkowanie samochodu i marki) podzielili się swoimi opiniami byłbym bardzo wdzięczny.

    Mam lekką nogę (2-2.5 tysiąca zmieniam bieg). Nie jestem smarkaczem (choć młody), który chce się powozić golfem czy betą przed kolegami. Lubię, jak w aucie mi wszystko działa i ładnie pachnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

    Komentarz

    • Piratka
      L&K
      • 2009
      • 1016

      #3
      a może inna kategoria :roll:


      :twisted: mała czarna :twisted:

      Komentarz

      • Dr.Claufe
        Rider
        • 2010
        • 338

        #4
        Leona ma zaś brat W dodatku z maglownicą do wymiany.

        Komentarz

        • shok
          RS
          • 2009
          • 2070
          • Octavia I (1U2)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          ale auta prawie pełnoletnie będą zawsze miały coś do wymiany. Jak nie teraz to za miesiąc coś padnie... życie panie życie

          Komentarz

          • delanopl
            Elegance
            • 2009
            • 831

            #6
            ja bym brał Ibizke :szeroki_usmiech

            [ Dodano: Nie 28 Sie, 11 16:57 ]
            shok, ma racje, niestety, taki lajf :twisted:

            Komentarz

            • kamil92x
              Rider
              • 2010
              • 701
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              http://otomoto.pl/honda-civic-1-5-v-...C20268634.html Ja na twoim miejscu bym brał takiego Civica i z tym silnikiem.
              Octavia ASZ/RS
              Jetta A5

              Komentarz

              • Mihau
                RS
                • 2009
                • 7461
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                http://otomoto.pl/honda-civic-1-5i-115km-C20281684.html ja proponuje coś takiego. W miarę przestronny, silnik ekonomiczny, gdyż normalnie jeździ na 12 zaworach i dopiero po przekroczeniu chyba 4000rmp chodzi na 16 (tzw. VTEC-E). Ma bardzo długą skrzynie i dzięki temu koledze palił z takim silnikiem ok. 7L w mieście (warszawa). Jeździłem tym samochodem sam i mam bardzo miłe wspomnienia, silnik nie brał oleju w ogóle. Szczerze polecam, bo moim zdaniem jest to lekka alternatywa przy tym spalaniu do LPG. Starsze niż 2000 rok ale ja bym spróbował.
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz

                • TomekRs
                  RS
                  • 2011
                  • 1670

                  #9
                  Kod:
                  http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=skoda+fabia&price_from=7000&price_to=9000&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&prepareTime=0&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&order=t&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC
                  ?

                  Komentarz

                  • skalar
                    Rider
                    • 2010
                    • 575

                    #10

                    polecam auto znajomego lecz bez klimy.

                    Komentarz

                    • PieTrzaK
                      L&K
                      • 2009
                      • 1323
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                      #11
                      Polecę Lanosa - bo mam

                      Pali nie mało, ale z gazem da się przeżyć. Masa dostępnych części w rozsądnych cenach, jeżeli już coś się zepsuje, co w zadbanych egzemplarzach za często się nie zdarza. Jeżeli nie były puknięte, to w zasadzie nie rdzewieją. Można dorwać zadbanego z klimą, abs-em, poduchami i LPG w Twoim budżecie

                      Komentarz

                      • paweł2
                        L&K
                        • 2010
                        • 1405

                        #12
                        bierz clio 1.2 za 9k znajdziesz i to krajowe jak na potrzeby ktore wymieniles super autko ok 2000-01 wyrwiesz.
                        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                        Komentarz

                        • smug
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 160

                          #13
                          Albo brać fiata, bo może nie jest to król niezawodności, to chociaż części są tanie.

                          Pozdrawiam
                          Sprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.

                          Komentarz

                          • Mickul
                            RS
                            • 2010
                            • 2847

                            #14
                            Uderz do djablojarek z OCP. On ma na sprzedaż Corollki fajne z klimą za 8000-9000 i jest z Mysłowic.

                            Komentarz

                            • Dr.Claufe
                              Rider
                              • 2010
                              • 338

                              #15
                              Zamieszczone przez skalar
                              ja bym brał Ibizke
                              Taka ogólna pierwsza myśl kiedy pojawił się pomysł na samochód to taka, że nie chciałem nic z koncernu vw. Wytłumaczenie? Po prostu. Coś innego, ale patrząc na realia musiałem zdanie zmienić. Z ibizek nie ma jakoś szczególnie dużo do wyboru. Dzięki za propozycję

                              Zamieszczone przez octaviars1
                              http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=skoda+fabia&price_from=7000&pri ce_to=9000&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&p ostcode=&city=&prepareTime=0&buy=0&listing=0&listi ng_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&order=t&cle ar_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC
                              Fabię miał brat przed leonem. Nie podobało mi się to auto w ogóle, a poza tym nie za wiele reprezentują pierwsze fabie. A mówiąc o jakimś lepszym wyposażeniu to nie mój budżet. Dziękuję za propozycję

                              Zamieszczone przez kamil92x
                              http://otomoto.pl/honda-c...-C20268634.html Ja na twoim miejscu bym brał takiego Civica i z tym silnikiem.
                              Zamieszczone przez Mihau
                              http://otomoto.pl/honda-c...-C20281684.html ja proponuje coś takiego. W miarę przestronny, silnik ekonomiczny, gdyż normalnie jeździ na 12 zaworach i dopiero po przekroczeniu chyba 4000rmp chodzi na 16 (tzw. VTEC-E). Ma bardzo długą skrzynie i dzięki temu koledze palił z takim silnikiem ok. 7L w mieście (warszawa). Jeździłem tym samochodem sam i mam bardzo miłe wspomnienia, silnik nie brał oleju w ogóle. Szczerze polecam, bo moim zdaniem jest to lekka alternatywa przy tym spalaniu do LPG. Starsze niż 2000 rok ale ja bym spróbował.
                              Bardzo przyjemne wydają się być te hondy co koledzy pokazali. Obie niestety sięgnęłyby mojego maksymalnego budżetu. Słyszałem dobre opinie o tej marce, ale chyba z ewentualnymi częściami nie jest tak wesoło? Fajnie wyglądają, na wyposażeniu mają wszystko to co niezbędne. Będę myślał, chociaż pewnie ciężko będzie mi przekonać ojca.

                              Zamieszczone przez skalar
                              http://allegro.pl/vw-polo...1779370902.html
                              polecam auto znajomego lecz bez klimy.
                              Widziałem widziałem W dziale giełda. Wygląda na dobrze utrzymane. Mieliśmy kiedyś ten silnik w felicii bez gazu. Tylko właśnie nie ma tej klimy i ma już trochę nakulane.

                              Zamieszczone przez PieTrzaK
                              Polecę Lanosa - bo mam

                              Pali nie mało, ale z gazem da się przeżyć. Masa dostępnych części w rozsądnych cenach, jeżeli już coś się zepsuje, co w zadbanych egzemplarzach za często się nie zdarza. Jeżeli nie były puknięte, to w zasadzie nie rdzewieją. Można dorwać zadbanego z klimą, abs-em, poduchami i LPG w Twoim budżecie
                              Gdyby kolega ze Szczecina, który nie tak dawno sprzedawał swoją srebrną strzałę tutaj na forum, się nie ścigał to pewnie problem już dawno miałbym z głowy. Jak zobaczyłem ogłoszenie to już miałem pisać i jechać na drugi dzień do niego, ale trochę poszperałem forum i jak zobaczyłem filmiki z wyczynów to zrezygnowałem..

                              Widziałem ostatnio na giełdzie (niestety z komisu) full opcję, jak na lanosa. Chyba z eksportu. Klima, 2 PODUCHY co w lanosach w ogóle rzadkością jest 1, abs itp. Z 2000 roku za 6,900. Mimo wszystko trochę sporo.

                              Sąsiad ma do sprzedania z 1998 roku z gazem i przebiegiem 170 tysięcy, ale bardzo zniszczony. Nie rdzewieje. 4,500.

                              Zamieszczone przez paweł2
                              bierz clio 1.2 za 9k znajdziesz i to krajowe jak na potrzeby ktore wymieniles super autko ok 2000-01 wyrwiesz.
                              Nad renówkami właśnie przez ostatnie 2 tygodnie bardzo mocno się zastanawiałem, ale z kim bym nie rozmawiał to każdy mi odradza. Nie tylko "znachorzy" co nie mieli i tylko gadają lecz także osoby z rodziny, którzy mieli bądź jeszcze mają auta tej marki. Wadliwa elektryka i drogie części.

                              Zamieszczone przez smug
                              Albo brać fiata, bo może nie jest to król niezawodności, to chociaż części są tanie.
                              Mam 2 opcje.

                              1. http://tablica.pl/oferta/fiat-idea-IDgm6T.html

                              Haczyk? Auto było bite z przodu. Sprowadzone w 2006 roku i do 2010 stało w garażu (czemu? nie wiem). Obecnie wygląda, jak na zdjęciach. Ma faktycznie taki przebieg. Poduchy wystrzeliły, ale są zamontowane nowe tylko nie ma jeszcze zamontowanego sterownika. Gość powiedział, że gdzieś go ma w garażu, a jak nie znajdzie to dokupi bo to niedrogi koszt (100-150 zł - tak mówił).

                              2. http://moto.allegro.pl/zadbany-fiat-...785475866.html

                              Znalazłem tego gościa na forum "bravo brava marea" Jest taksówkarzem (mnie przez telefon powiedział, że jest przedstawicielem handlowym). Auto w 2008 sprowadzone z Włoch z przebiegiem 53 tysiące przez gościa, który dobił do 91 tysięcy i następnie kupił go ten co teraz sprzedaje. Auto miało dzwona w tył.

                              Zamieszczone przez Mickul
                              Uderz do djablojarek z OCP. On ma na sprzedaż Corollki fajne z klimą za 8000-9000 i jest z Mysłowic.
                              Widziałem go kiedyś pod moją szkołą, jak mi śmignął przed nosem
                              Właśnie dziwię się, że nikt nie mówi o toyotach. Ten gaz to nie jest aż taka twarda reguła, że koniecznie musi być. A corollka też od dawna mi chodzi po głowie

                              Komentarz

                              • blind_walker
                                RS
                                • 2010
                                • 4533
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Dr.Claufe, Jechałem tą tojtoją i jest w niej wszystko porobione, łącznie z klimą.
                                mkII 20VT (600h worked)
                                Roooooomster

                                Komentarz

                                • Agamek12
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 9943
                                  • Ford

                                  #17
                                  A Opel Astra II? Można znaleźć auto z megaprostym motorem 1.6i 8V z klimą. I wcale nie jest tak, że Astra II rdzewieje... Znalazłbyś fajną Astrę, za 1000zł założyłbyś LPG i miałbyś fajny wóz, w którym niewiele rzeczy się psuje, a w razie czego masz masę tanich części zamiennych...
                                  No i radziłbym szukać auta bez gazu - wolałbym LPG założyć sam. Jeśli szukasz auta "budzetowego", to odrzuciłbym tu wozy, które wymagają instalacji sekwencyjnej. Czyli tak naprawdę nadałyby się:
                                  - Corolle (ale nie VVTi)
                                  - Astry (ale tylko 8V)
                                  - Lanosy
                                  Ople 16V, Corolle VVTi, Hondy po 1997 (mniej wiecej), Seaty, VW wymagają znacznie droższej sekwencji...
                                  Adam... Używam:
                                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                  Passek: B6 175KM/366Nm

                                  Komentarz

                                  • Mickul
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 2847

                                    #18
                                    Zamieszczone przez blind_walker
                                    Dr.Claufe, Jechałem tą tojtoją i jest w niej wszystko porobione, łącznie z klimą.
                                    Też miałem okazję przejechać się czarną po Muchowcu. Klima chłodzi, że aż mi zimno było. Sprzęgło chyba było wymieniane - nic nie stuka, nic nie puka, a sama marka z tych lat produkcyjnych to naprawdę niezniszczalne czołgi. I komu jak komu, ale jemu jako sprzedawcy naprawdę można ufać.

                                    Komentarz

                                    • blind_walker
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 4533
                                      • Octavia I combi (1U5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Agamek12
                                      z megaprostym motorem 1.6i 8V
                                      Które lubi wcinać olej.
                                      mkII 20VT (600h worked)
                                      Roooooomster

                                      Komentarz

                                      • Coke
                                        Elegance
                                        • 2010
                                        • 771
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                        • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                        #20
                                        skoro nie zależy Ci bardzo na osiągach to szukaj Audi A3 1.6 albo BMW Compact 1.6
                                        Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                                        Komentarz

                                        • Dr.Claufe
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 338

                                          #21
                                          blind_walker, Mickul, PW wysłane do Jarka. Na razie jednak nie odpowiedział.

                                          Zamieszczone przez Agamek12
                                          A Opel Astra II? Można znaleźć auto z megaprostym motorem 1.6i 8V z klimą. I wcale nie jest tak, że Astra II rdzewieje... Znalazłbyś fajną Astrę, za 1000zł założyłbyś LPG
                                          E no chyba takiej instalacji to byś sam nie założył

                                          Zamieszczone przez Agamek12
                                          No i radziłbym szukać auta bez gazu - wolałbym LPG założyć sam.
                                          Właśnie wiele o tym słyszę, ale w gruncie rzeczy dlaczego? Chodzi o zużycie silnika?

                                          Komentarz

                                          • Agamek12
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 9943
                                            • Ford

                                            #22
                                            blind_walker, 16V lubi wcinać olej, 8V tego problemu nie ma... Z pełną premedytacją i wiedzą polecam Astrę z silnikiem 8V, bo to naprawdę dobry motor.

                                            [ Dodano: Nie 28 Sie, 11 22:22 ]
                                            Dr.Claufe, do Astry II 1.6i 8V można założyć prostą instalację mieszalnikową, w której nie ma się co psuć. No i mówiąc, że założyłbym sam miałem oczywiscie na myśli zlecenie montażu w odpowiednim zakładzie.
                                            Adam... Używam:
                                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                            Passek: B6 175KM/366Nm

                                            Komentarz

                                            • Dr.Claufe
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 338

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Coke
                                              skoro nie zależy Ci bardzo na osiągach
                                              Nigdy osiągi nie były dla mnie ważne

                                              Zamieszczone przez Agamek12
                                              No i mówiąc, że założyłbym sam miałem oczywiscie na myśli zlecenie montażu w odpowiednim zakładzie.
                                              Hehe, ja Cię dobrze zrozumiałem Tylko chodziło mi o jakość i rodzaj instalacji.

                                              Właśnie między innymi za astrą przemawia też do mnie to co powiedział mi mechanik: "gdybym zarabiał do 2 tysięcy złoty to kupiłbym astrę 2".

                                              Komentarz

                                              • Mihau
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 7461
                                                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Dr.Claufe
                                                Zamieszczone przez Mihau
                                                http://otomoto.pl/honda-c...-C20281684.html ja proponuje coś takiego. W miarę przestronny, silnik ekonomiczny, gdyż normalnie jeździ na 12 zaworach i dopiero po przekroczeniu chyba 4000rmp chodzi na 16 (tzw. VTEC-E). Ma bardzo długą skrzynie i dzięki temu koledze palił z takim silnikiem ok. 7L w mieście (warszawa). Jeździłem tym samochodem sam i mam bardzo miłe wspomnienia, silnik nie brał oleju w ogóle. Szczerze polecam, bo moim zdaniem jest to lekka alternatywa przy tym spalaniu do LPG. Starsze niż 2000 rok ale ja bym spróbował.
                                                Bardzo przyjemne wydają się być te hondy co koledzy pokazali. Obie niestety sięgnęłyby mojego maksymalnego budżetu. Słyszałem dobre opinie o tej marce, ale chyba z ewentualnymi częściami nie jest tak wesoło? Fajnie wyglądają, na wyposażeniu mają wszystko to co niezbędne. Będę myślał, chociaż pewnie ciężko będzie mi przekonać ojca.
                                                Można i taniej znaleźć, bo w przedliftach też były te silniki. A co do części to tanie jak barszcz. To jest D-seria więc ma dużo tańsze części niż B seria. Filtry to jakieś śmieszne pieniądze, rozrząd chyba 200 PLN.

                                                Pierwsze z brzegu http://allegro.pl/honda-civic-1-5i-v...784634489.html
                                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                Komentarz

                                                • Big
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 6389

                                                  #25
                                                  Dr.Claufe, ja ci polecę Renault Clio II ph II.
                                                  Za 9 tys zł kupisz zapewne 2001 r. z porządnym wyposażeniem tzn. ABS, EBV 2 poduchy, el. szyb i lusterek, klima i zapewne oryginalne raduio sterowane przy kierownicy.
                                                  Clio II to bardzo fajne auto, a co do tego że wszyscy ci odradzaja Renault. Hmmm, duże auta czyli Megane i wzwyż ja też ci odradzam !! Ale małe renówki a wszczególności Clio II można spokojnie kupować. Są wykonane dużo lepiej niz te większe i w na szczęsice nie mają tyle psujacej się elektroniki.
                                                  Clio II ph II polecam ci z silnikiem 1.2 16V (75 KM) bardzo dynamiczny silniczek. W zupełności wystarczajacy do tego samochodu zarówno do miasta jak i na trasę - samochód z tym silnikiem waży 940 kg a wiec niewiele. Clio z tym silnikiem pali na prasie ok. 5,8 l/100 km a w mieście musisz liczyć sie ze spalaniem ok. 7,2-7,6 l/100 km. Jesli jednak oczekujesz jeszcze lepszych osiągów to dobrym rozwiązaniem będzie też 1.4 16V (98KM). Na pewno nie kupuj 1.2 8V (60KM) bo ten jest trochę za słaby, a spalanie będzie na poziomie 1.2 16V lub nawet wyższe.
                                                  Plusem clio II ph II jest to że często można je trafić od 1 lub 2-go własciciela, kupione w polskim salonie, z pełną histrorią. Dodatkwo te auta miały bardzo bogate jak na swoja klasę, wyposażenie i nie trudno o egz. z klimą. NIewatpliw zaletą Clio II są także bardzo wygodne fotele i spory, jak na te klasę aut, bagażnik.
                                                  Ja polecam to autko bo jest naprawdę bardzo fajne. Miełem je kiedyś jako swój samochód (clio II ph I 1.9 d RTE), a teraz żona ma Clio II ph III 1.2 16V Alize - auto totalnie bezawarjne.
                                                  P.S
                                                  Myślę, że warto też rozważyć Daewoo Lanosa. Też fajne i dobre auto, a dodatkowo tanie w utrzymaniu. Z tym że wyszukanie egz. z klimą bardzie dość trudne.
                                                  Wogóle to polecam ci kupić, za kwotę którą dysponujesz, auto możliwie jak najmłodsze i w jak najlepszym stanie. Na auta typu BMW czy inne z zegmentu premium przyjdzie czas jak przyjdą większe pieniądze.
                                                  Czarny Elegance

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...